flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

                                              ЗАТВЕРДЖЕНО     

                                              Наказ Драбівського районного суду

                                               від 6 січня 2012 р. № 2-ОД

  

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян

у Драбівському районному суді Черкаської області

1. Загальні положення

       1.1.  Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Драбівському районному суді Черкаської області.

    1.2. Основними завданнями посадових осіб суду, які здійснюють особистий прийом громадян, є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими вони звертаються до суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції суду.

      1.3. Посадові особи суду, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про звернення громадян», «Про державну службу» та цими Правилами.

2. Організація особистого прийому громадян

      2.1. Особистий прийом громадян керівництвом суду проводиться за адресою: смт Драбів, вул. Шевченка, 13. Прийом громадян посадовими особами суду здійснюється в їх робочих кабінетах у визначені дні та години відповідно до затвердженого графіка.

  2.2. Загальна організація роботи щодо проведення особистого прийому громадян у суді покладається на керівника апарату суду.

       2.3. З метою забезпечення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення прийом громадян здійснюється головою суду, керівником апарату та заступником керівника апарату згідно з графіком, що затверджується наказом, та доводиться до відома громадян.

        2.4. Прийом громадян головою суду, керівником апарату та заступником керівника апарату здійснюється лише з питань, що не можуть бути вирішені у порядку, встановленому процесуальним законодавством, за попереднім записом, який проводиться відповідальним працівником у приміщенні канцелярії суду та у встановлений час прийому документів.

         2.5. Голова суду проводить особистий прийом народних депутатів України, представників посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, представників юридичних осіб за ініціативою останніх.

          2.6. Особистий прийом громадян здійснюється в порядку черговості. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться головою суду особисто та першочергово.

      2.7. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 2.8. Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян розміщується на веб-сайті суду та на  інформаційному стенді в приміщенні суду в доступному місці для вільного огляду громадянами.

3. Порядок проведення особистого прийому громадян

           3.1. Особистий прийом громадян проводиться відповідно до Правил внутрішнього трудового розпорядку суду та визначеного графіком часу.

        3.2. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

         3.3. Особистий прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюються на загальних підставах, а у разі потреби – за участю перекладача.

          3.4. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.

         3.5. Громадянин під час прийому, має право звернутися до посадової особи суду як в усній, так і в письмовій формі.

Громадянинові може бути запропоновано викласти звернення у письмовій формі у разі, коли порушене питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо через його складність та необхідність додаткового вивчення.

3.6. Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розв’язання поставлених відвідувачем питань, може залучати до їх розгляду інших працівників суду, одержувати від них потрібну інформацію або доручати їм розгляд питання.

         3.7.  Запису на особистий прийом не підлягають громадяни:

                   -  визнані судом недієздатними, при наявності такої інформації;

- стосовно яких прийнято рішення про припинення розгляду звернень;

-   звернення яких знаходяться на  розгляді,  а остаточне рішення по них ще не прийнято.

         3.8.  Прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, а також викласти суть питання, з яким він звертається. Якщо з даного питання громадянин вже звертався до  суду, то перед початком бесіди вивчаються наявні матеріали.

         Відвідувачу може бути запропоновано надати для ознайомлення його документи, що засвідчують особу або наявність повноважень на представництво інтересів іншої особи.

         3.9.  Питання, з якими звертаються громадяни, по можливості вирішуються під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:

1)   задовільними прохання чи вимогу та повідомити відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення;

2)   відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;

3)   прийняти письмову заяву або скаргу ( коли питання потребують додаткового вивчення і перевірки ) і пояснити відвідувачеві причини неможливості розв’язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і строк розгляду його звернення.

         Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції суду, то посадова особа, яка веде прийом, пояснює йому, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації та установи треба звернутися за його вирішенням, і при можливості надає в цьому допомогу ( дає адресу, номер телефону тощо ).

      3.10. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях  громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 ( із внесеними змінами).

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.

       3.11. Дані про особу, яка звернулася на особистому прийомі, короткий зміст питань, з якими вона звернулася, а також про взяття на контроль і результати розгляду звернень, що надійшли під час особистого прийому, фіксуються в Журналі обліку особистого прийому громадян.

         Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується змісту його звернення.

        3.12. Рішення посадових осіб суду, прийняті за зверненнями громадян, поданими на особистому прийомі, можуть бути оскаржені до суду в термін, установлений законодавством України (стаття 16 Закону України "Про звернення громадян").

 

Керівник апарату                                          В.М.  Тепла