flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування відвідувачів Драбівського районного суду Черкаської області

30 вересня 2016, 12:14

 За результатами опитування відвідувачів Драбівського районного суду Черкаської області

«Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»

(додаток 6 до рішення Ради суддів України № 5)

 

  Перший блок запитань

 

         В опитуванні приймали участь 5,9% респондентів віком від 18 до 25 років; 52,9% респондентів віком від 26 до 39 років; 35,3% респондентів віком від 40 до 59 років; 5,9% респондентів віком від  60 років і старше.

         52,9 % із числа опитуваних жінки, 47,1% - чоловіки.

         Середню та неповну середню освіту мають 35,3% респондентів,  23,5 % - базову вищу освіту, а 41,2 % - повну вищу освіту. У 42,9% респондентів, які мають повну вищу освіту, наявна повна вища юридична освіта.

         52,9 %  опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 47,1% - в іншому населеному пункті.

         На запитання № 6: «У суді Ви представляєте...» 64,7% респондентів відмітили «1», 29,4% респондентів зазначили «2», 5,9%  респондентів відмітили «3».

         На запитання № 7: «Ви вважаєте себе...» 94,1% респондентів відмітили «3», 5,9 % респондентів зазначили «2».

На запитання № 8: «Як часто Ви були учасником судового процесу» 23,5% респондентів відмітили «1», 35,3% респондентів зазначили «2», 41,2% респондентів  зазначили  «2».

         На запитання № 9: «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?» 64,7% респондентів відмітили «1», 23,5% респондентів зазначили «2», 5,9%  респондентів  зазначили  «3»,  5,9% респондентів зазначили «5».

         На запитання № 10:  «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?»

 82,3% респондентів відмітили «2», 17,7% респондентів зазначили  «3». 

На запитання № 11: «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?» 35,3% респондентів відмітили «4», 17,6%  респондентів зазначили «3», 47,1 %  респондентів відмітили «2».

         На запитання № 12: «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду» 82,3%  респондентів відмітили «5», 11,8%  респондентів зазначили «4», 5,9%  респондентів відмітили «3».

 

Другий блок запитань

 

Розділ «Доступність суду»

 

     На запитання:

·         «Чи легко Вам було знайти будівлю суду»  88,2% зазначили «5», 11,8% зазначили «3»;

·         «Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом»  27,3% зазначили «5», 18,2% зазначили «3», 45,5%  зазначили «1», 9% вказали «9»;

·         «Чи зручно паркувати автомобіль» 82,4% зазначили «5», 11,8% зазначили «4», 5,8% зазначили «1»;

·         «Чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» 100% респондентів відмітили «Ні»;

·         «Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» 29,4% зазначили «5», 29,4% зазначили «4», 23,5 % зазначили «3», 5,9 % зазначили «2», 11,8 % зазначили «1»;

·         «Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію»  58,8%  зазначили «5», 41,2 % зазначили «9»;

·         «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати  Ваші справи в суді» 94,1% зазначили «5»,  5,8 % зазначили  «9»;

·        «Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» 29,4% зазначили «5», 23,5 % зазначили «4», 11,8 % зазначили «3», 11,8 % зазначили «1», 23,5 % зазначили «9».

 

    В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді». 

На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «вільний доступ до побутових приміщень», «чистота та і прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 67% зазначили «5», 25 % зазначили «4», 8% зазначили «2».

    На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:  «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 66,7 % оцінили на «5», 25 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»;  «правил допуску в суд та перебування в ньому»- 83,3% оцінили на «5», 8,3%  оцінили на «4»; 8,3 % оцінили на «1»;  «справ, що призначені до розгляду» -  83,3% оцінили на «5», 8,3  % оцінили на «4» , 8,3 % оцінили на «1»;

«зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів»  -  83,3% оцінили на «5», 8,3 %  оцінили на «4», 8,3   %  оцінили на «1»;

«чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет ?» - 58,3 % відповіли «Ні», 41,7  % відповіли «Так»,  «чи знайшли на сторінці потрібну  інформацію» — 88 %  зазначили «5», 22 % - зазначили «2».

    На запитання: «Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм»: 80% оцінили на «5», 11 % оцінили на «4», 9 % оцінили на «1».

   На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій

справі?» - 41,7 % оцінили на «5», 33,3  % оцінили на «4», 33,3 % оцінили на «1» ;

«чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 75% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»;

«чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»

- 41,7% оцінили на «5», 33,3 % оцінили на «4»,  33,3 % оцінили на «1»;

«чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?»

- 58,3% оцінили на  «5», 33,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1».

    На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність»  - 54,8 % оцінили на «5», 8,3 % оцінили на  «3», 8,3 % оцінили на «2»;

«коректність, доброзичливість, ввічливість» - 83,3 % оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «3», 8,3 % оцінили на «1;

«належна підготовка до справи, знання справи»  - 91,7% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «2»;

«надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» - 8,3%  оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «1», 8,3 % оцінили на «1»;

«дотримання процедури розгляду» »- 8,3%  оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «1», 8,3 % оцінили на «1».

     На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»:

«чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 50%  оцінили на «Так», 50 % зазначили, що розгляд триває;

«чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» -

50%  оцінили на «Так», 50  % зазначили, що розгляд триває;

«чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - 41,6 % оцінили на «5», 33,3 %  оцінили на «4», 16,7 %  зазначили, що вони не брали участь в судовому процесі;

«чи було рішення добре обґрунтованим» - 75 % оцінили на «5», 25 %  вказали, що по їхня справи перебуває на стадії розгляду.

    В розділі «Вкажіть загальну кількість»:

«судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 4 засідань;

    Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду - відповіді  не було судових засідань, які не відбулися; візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 2 візитів.

    В блоці «Зміни та рекомендації»  на запитання  «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали,  що необхідно дбати про доступність суду, а також про зручність та комфортність перебування в суді.

  На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, більшість респондентів відповіли, що їх все влаштовує у даному суді.

    На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «так»  (24 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» (33 % від загальної кількості респондентів).

    На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (50 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням» ( 50 % від загальної кількості респондентів).

    На два останні додаткових запитання (№ 57, № 58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства -   кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що значно покращилась діяльність суду ( 66,7  % від загальної кількості), 58 % респондентів зазначили, що позитивні зміни відчувають.