Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За результатами опитування відвідувачів Драбівського районного суду Черкаської області
«Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»
(додаток 6 до рішення Ради суддів України № 5)
Перший блок запитань
В опитуванні приймали участь 5,9% респондентів віком від 18 до 25 років; 52,9% респондентів віком від 26 до 39 років; 35,3% респондентів віком від 40 до 59 років; 5,9% респондентів віком від 60 років і старше.
52,9 % із числа опитуваних жінки, 47,1% - чоловіки.
Середню та неповну середню освіту мають 35,3% респондентів, 23,5 % - базову вищу освіту, а 41,2 % - повну вищу освіту. У 42,9% респондентів, які мають повну вищу освіту, наявна повна вища юридична освіта.
52,9 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 47,1% - в іншому населеному пункті.
На запитання № 6: «У суді Ви представляєте...» 64,7% респондентів відмітили «1», 29,4% респондентів зазначили «2», 5,9% респондентів відмітили «3».
На запитання № 7: «Ви вважаєте себе...» 94,1% респондентів відмітили «3», 5,9 % респондентів зазначили «2».
На запитання № 8: «Як часто Ви були учасником судового процесу» 23,5% респондентів відмітили «1», 35,3% респондентів зазначили «2», 41,2% респондентів зазначили «2».
На запитання № 9: «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?» 64,7% респондентів відмітили «1», 23,5% респондентів зазначили «2», 5,9% респондентів зазначили «3», 5,9% респондентів зазначили «5».
На запитання № 10: «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?»
82,3% респондентів відмітили «2», 17,7% респондентів зазначили «3».
На запитання № 11: «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?» 35,3% респондентів відмітили «4», 17,6% респондентів зазначили «3», 47,1 % респондентів відмітили «2».
На запитання № 12: «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду» 82,3% респондентів відмітили «5», 11,8% респондентів зазначили «4», 5,9% респондентів відмітили «3».
Другий блок запитань
Розділ «Доступність суду»
На запитання:
· «Чи легко Вам було знайти будівлю суду» 88,2% зазначили «5», 11,8% зазначили «3»;
· «Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» 27,3% зазначили «5», 18,2% зазначили «3», 45,5% зазначили «1», 9% вказали «9»;
· «Чи зручно паркувати автомобіль» 82,4% зазначили «5», 11,8% зазначили «4», 5,8% зазначили «1»;
· «Чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» 100% респондентів відмітили «Ні»;
· «Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» 29,4% зазначили «5», 29,4% зазначили «4», 23,5 % зазначили «3», 5,9 % зазначили «2», 11,8 % зазначили «1»;
· «Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» 58,8% зазначили «5», 41,2 % зазначили «9»;
· «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» 94,1% зазначили «5», 5,8 % зазначили «9»;
· «Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» 29,4% зазначили «5», 23,5 % зазначили «4», 11,8 % зазначили «3», 11,8 % зазначили «1», 23,5 % зазначили «9».
В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді».
На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «вільний доступ до побутових приміщень», «чистота та і прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 67% зазначили «5», 25 % зазначили «4», 8% зазначили «2».
На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 66,7 % оцінили на «5», 25 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»; «правил допуску в суд та перебування в ньому»- 83,3% оцінили на «5», 8,3% оцінили на «4»; 8,3 % оцінили на «1»; «справ, що призначені до розгляду» - 83,3% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «4» , 8,3 % оцінили на «1»;
«зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - 83,3% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»;
«чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет ?» - 58,3 % відповіли «Ні», 41,7 % відповіли «Так», «чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» — 88 % зазначили «5», 22 % - зазначили «2».
На запитання: «Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм»: 80% оцінили на «5», 11 % оцінили на «4», 9 % оцінили на «1».
На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій
справі?» - 41,7 % оцінили на «5», 33,3 % оцінили на «4», 33,3 % оцінили на «1» ;
«чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 75% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1»;
«чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»
- 41,7% оцінили на «5», 33,3 % оцінили на «4», 33,3 % оцінили на «1»;
«чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?»
- 58,3% оцінили на «5», 33,3 % оцінили на «4», 8,3 % оцінили на «1».
На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність» - 54,8 % оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «3», 8,3 % оцінили на «2»;
«коректність, доброзичливість, ввічливість» - 83,3 % оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «3», 8,3 % оцінили на «1;
«належна підготовка до справи, знання справи» - 91,7% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «2»;
«надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» - 8,3% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «1», 8,3 % оцінили на «1»;
«дотримання процедури розгляду» »- 8,3% оцінили на «5», 8,3 % оцінили на «1», 8,3 % оцінили на «1».
На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»:
«чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 50% оцінили на «Так», 50 % зазначили, що розгляд триває;
«чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» -
50% оцінили на «Так», 50 % зазначили, що розгляд триває;
«чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - 41,6 % оцінили на «5», 33,3 % оцінили на «4», 16,7 % зазначили, що вони не брали участь в судовому процесі;
«чи було рішення добре обґрунтованим» - 75 % оцінили на «5», 25 % вказали, що по їхня справи перебуває на стадії розгляду.
В розділі «Вкажіть загальну кількість»:
«судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 4 засідань;
Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду - відповіді не було судових засідань, які не відбулися; візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 2 візитів.
В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали, що необхідно дбати про доступність суду, а також про зручність та комфортність перебування в суді.
На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, більшість респондентів відповіли, що їх все влаштовує у даному суді.
На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «так» (24 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» (33 % від загальної кількості респондентів).
На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (50 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням» ( 50 % від загальної кількості респондентів).
На два останні додаткових запитання (№ 57, № 58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства - кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що значно покращилась діяльність суду ( 66,7 % від загальної кількості), 58 % респондентів зазначили, що позитивні зміни відчувають.