Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування відвідувачів Драбівського районного суду Черкаської області за допомогою «Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»
У Драбівському районному суді з 13.02.2019 по 28.02.2019 було проведено анонімне опитування щодо якості функціонування суду. У опитуванні взяли участь 56 респондентів.
В опитуванні прийняли участь 58,9% респондентів віком від 26 до 39 років, 23,2% респондентів віком від 40 до 59 років, 17,9% респондентів віком від 60 років і старше.
48,2 % із числа опитуваних жінки, 51,8% - чоловіки.
Середню та неповну середню освіту мають 35,7% респондентів, 10,7 % - базову вищу освіту, а 53,6 % - повну вищу освіту.
35,7 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 64,3% - в іншому населеному пункті.
50,0% респондентів відмітили, що у суді є позивачами/ відповідачами /свідками / потерпілими, 28,5% респондентів зазначили, що є адвокатами, юрист-консультантами, а 21,4% вказали, що є іншими особами.
За матеріальними статками 3,5% вважають себе бідними, 23,2% мають статок нижче середнього, 64,3 % мають середній статок.
65,2% респондентів беруть участь у цивільному процесі, 26,1% - у кримінальному процесі, 2,2% – у адміністративному процесі, 6,5% - у розгляді справи про адміністративне правопорушення.
Щодо стадії розгляду справа 41,1% опитаних повідомили, що розгляд їх справи ще не розпочато, у 32,1% справа перебуває в процесі розгляду, у 21,4% розгляд справи завершено (винесено рішення), 5,4% повідомили інше.
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою 4,13.
Розділ «Доступність суду»
Легкість знаходження будівлі суду опитувані оцінили на 4,64 бали (тут і далі наведена загальна оцінка за 5-бальною шкалою).
Зручність під’їзду до будівлі суду громадським транспортом» - 3,32 б.
Зручність паркування автомобіля - 3,83 б.
Наявність певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони 98,1% респондентів відмітили «ні», 1,7% - «так».
Можливість безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами людям з обмеженими можливостями - 3,66 б.
Можливість додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 4,22 б.
Можливість графіка роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи в суді - 4,54 б.;
Можливість дозволити собі витрати на послуги адвоката та юриста - 3,93 б.
Розділ «Зручність та комфортність перебування у суді»
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання респонденти оцінили на 4,57 балів.
Вільний доступ до побутових приміщень - 4,61 б.
Чистота і прибраність приміщення - 4,55 б.
Достатність освітлення - 4,70 б.
Розділ «Повнота та якість інформації»
Зручність розташування інформаційних стендів опитувані оцінили на 4,70 балів.
Наявність інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень - 4,45 б.
Наявність інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому - 4,66 б.
Наявність інформації щодо справ, що призначені до розгляду - 4,75 б.
Наявність інформації щодо зразків документів - 4,63 б.
Наявність інформації щодо порядку сплати судових зборів, реквізитів та розміри платежів - 4,04 б.
44,6 % користувалися сторінкою суду в мережі інтернет, а 55,4% ні. На 4,4 бали оцінено потрібну респондентам інформацію на сторінці суду.
Розділ «Сприйняття роботи працівників апарату суду»
Старанність працівників апарату суду оцінено на 4,21 бал.
Виявлені доброзичливість і бажання допомогти працівників апарату суду - 4,48 б.
Виявлене однакове ставлення працівників апарату суду до відвідувачів - 4,54 б.
Виявлений професіоналізм працівників апарату суду - 4,27 б.
Розділ «Дотримання термінів судового розгляду»
Вчасність (відповідно до графіка) початку останнє засідання по справі оцінена на 3,75 балів.
Врахування побажань учасників провадження при призначенні дня та часу засідання - 4,18 б.
Вчасність отримання повістки та повідомлення про розгляд справи - 4,33 б.
Обґрунтованість затримки/перенесення слухань у розгляді справи - 3,95 б.
Розділ «Сприйняття роботи судді»
Неупередженість та незалежність опитувані оцінили на 4,55 балів.
Коректність, доброзичливість, ввічливість - 4,41 б.
Належна підготовка до справи, знання справи - 4,17 б.
Надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію - 4,0 б.
Дотримання процедури розгляду - 4,0 б.
Розділ «Судове рішення»
У 41,1 % респондентів розгляд справи вже завершено, у 58,9% розгляд ще триває.
На користь респондентів винесено 82,6% рішень, а відповідно у 17,4% опитаних рішення винесені не на їх користь.
17,4% опитаних мають наміри оскаржувати рішення.
Отримали рішення по справі 95,7% опитаних.
Вчасно отримали рішення 95,7% респондентів.
Легкість, доступність викладу рішення оцінена на 4,6 балів.
Обґрунтованість рішення оцінена на 4,4 бали.
Розділ «Вкажіть загальну кількість»
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах, розгляд яких вже завершено – 2-3 засідання.
Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду - 0.
Середня кількість візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях - 1 візит.
Блок «Зміни та рекомендації»
Виміри якості слід, які необхідно покращувати, коли мова йде про підвищення якості роботи суду, по ступені важливості: 1) дотримання термінів судового розгляду; 2) якість роботи судді; 3) якість роботи працівників апарату суду; 4) повнота та ясність інформації; 5) доступність суду; 6) зручність та комфортність перебування в суді.
На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, 32 респонденти відповіли, що у суді не вистачає суддів, 3 опитаних звернули увагу на недостатню кількість працівників апарату, 3 – побажали про завершення ремонтних робіт у суді, 2 – звернули увагу на дотримання стоків розгляду справ.
Для довідки: на час опитування у Драбівському районному суді правосуддя здійснює 1 суддя, фактична чисельність апарату 12 працівників. З 01.07.2017 по 07.09.2018 у суді правосуддя не відправлялося у зв’язку із відсутністю суддів.
На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, 62% респондентів зазначала «так», 38% респондентів зазначила відповідь «ні».
На додаткове запитання, яким було враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з очікуваннями 48% респондентів зазначала, що «краще, ніж очікував», 52% респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням».
На запитання, чи змінилась якість роботи суду загалом 42,6% респондентів відповіли, що значно покращилась, 17% - покращилась несуттєво, 4,3 % - залишилась без змін, 4,3 % - значно погіршилась, 17% - важко сказати, 14,8 % не дали відповіді на питання.
На запитання, чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства 51% респондентів відчули позитивні зміни, 21 % змін не відчули, 28% не дали відповіді на питання.
.